9 Mars 2015

Hejhej bloggisen! Imorse fick jag pussa på min kille innan han for till Gällevare. Hatar Gällevare. Har jobbat på förskolan idag och just nu är jag jättetrött. Imorrn ska jag till skolan och ha min första riktiga lektion, så jag är lite nervös över hur allt kommer se ut osv! 
Helgen har varit bra, i fredags var vi på bio och såg focus med Danne och Jenny , helt klart sevärd film. Lördag var jag med Tova på dagen och på kvällen var det fest. Sista kvällen med 20-års gräns på challenge, så det var faktiskt rätt mycket folk! Kul var det i alla fall. 

Söndag var det superbra väder så jag och Nikke for till Arnemark där vi grillade och körde lite skoter. Var skittrött på kvällen så efter middagen och lite tv-spel med Nikke så somnade jag i soffan ett tag, fram tills jag la mig i sängen och somnade istället. 
Önskar i alla fall att min kille inte hade behövt åka bort i veckan, saknar honom just nu. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0