Måndagsupdate

Hej bloggisen, ganska tydligt att du har blivit lite bortglömd dom senaste dagarna. Ja men kanske en liten update dårå. 
 
Har väl inte gjort alltför mycket men har tränat lite granna, varit hemma hos mami och papi, åkt på en akuttid till sunderbyn för att kolla mitt öga. Som tydligen har ett sår på sig... Så har behandlat det med nå nya droppar tills imorrn när jag ska på en ny tid dit. Ska mest troligt få nya droppar då, så att ja lite bökigt . 
Ja vad har jag mer gjort, typ ingenting. Sitter i alla fall nu och försöker plugga men lyckas alltid hitta på nåt annat. hehe. Nånting jag inte får glömma är ju att jag Nikke Danne och Jenny har bokat stockholmsresa den 17 april, längtar!
 
Begravning för lilla famor blir det på torsdag så har varit och försökt hitta nå fint att ha på mig, men hittar ingenting alls. Efter begravningen så åker jag och Nikke upp till fjällen och spenderar några dagar där, ska bli härligt. 
 
Jaja tillbaks till pluggandet nu då.. Hörs hej!
 
Ska köpa såna nån dag när jag har lite mer pengar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0